OÜ AnnyCo põhitegevusalaks on õigusalane nõustamine, andmekaitse teenus, kinnisvara üüri-ja haldamisteenus ning korteriühistutele raamatupidamsteenuse osutamine.
Tsiviil-ja haldusõiguse valdkonnas juriidiline nõustamine ja vaidlustes esindamine
Ettevõte pakub õigusabi peaaegu kõigis era- ja avaliku õiguse valdkondades (v.a karistusõigus ja kriminaalmenetlus).
- Aitame leida juriidilise lahenduse tekkinud konfliktidele;
- Esindame klienti asjaajamisel, läbirääkimistel ja I ning II astme kohtutes;
- Koostame vajalikud juriidilised dokumendid;
- Viime läbi õigusalaseid koolitusi (s.h andmekaitse ettevõtte töötajatele)
Juriidilise nõustamise valdkonnad:
- Perekonnaõigus
- Pärimisõigus
- Asjaõigus
- Võla-ja lepinguõigus
- Äriühinguõigus
- Tööõigus
- Ühingu-ja ühistuõigus
- Riigiõigus ja haldusmenetlus
- Kohtu-ja täitemenetlus
- Andmekaitse
Raamatupidamisteenus korteriühistutele
Ettevõtte poolt pakutav raamatupidamisteenus korteriühistutele hõlmab tegevust algdokumendi kontrollimisest ja sisestamisest, edasi kasumiaruanne ja bilanss ning lõppeb majandusaasta aruande koostamisega. Tööks kasutatakse põhiliselt veebipõhist programmi KortoPro (endise nimega Korteriyhistu.net.)
Raamatupidamisteenuse hulka kuuluvad:
- üüriarvestuse pidamine ja arvete esitamine korteriomanikele;
- pankadele otsekorraldus nõuete esitamine;
- rahade laekumiste jälgimine;
- korteriühistu juhatusele igakuiste võlanimekirjade esitamine;
- elamu tulude-kulude arvestuse pidamine;
- raamatupidamise pearaamatu sisukorra korrashoid;
- vajadusel palgaarvestuse koostamine;
- aruannete koostamine ja deklaratsioonide esitamine maksuametile;
- ülekannete tegemine internetipankade kaudu;
- majandusaasta aruande koostamine ja esitamine.
Kinnisvara üüri- ja haldamiseteenus
Kinnisvara üüri- ja haldamise kompleksteenus sisaldab füüs- ja juriidilistele isikutele oma kinnisvara üüri- ja haldamislepingute sõlmimist, lepingute täitmise jälgimist, kõiki vajalikke toiminguid kinnisvara hoolduseks ja korrashoiuks:
- raamatupidamine, sh üüriarvestus;
- üüritulude deklareerimise nõustamine ja vajadusel deklaratsiooni esitamine maksuametile;
- ehitus- ja renoveerimistööde korraldamine;
- tugiteenused;
- eripuhastusteenused;
- juriidiline nõustamine ja võlamenetlus