Juriidilise nõustamine
Ettevõtte juriidilise nõustamise tööprotsess jaguneb kaheks etapiks: esmane konsultatsioon ja materjalidega tutvumine ning järgnev juriidiline konsultatsioon- dokumentide koostamine, esindamine ametiasutustes ja I ning II astme kohtus kliendilepingu alusel.
Esmakonsultatsioon
Konsultatsioon on konfidentsiaalne ja hõlmab:
- materjalidega tutvumist, mille käigus selgitatakse välja probleemi lahendamise võimalused;
- hinnatakse asja edasist perspektiivi- võidu võimalust nii kohtuvälisel läbirääkimisel, kui ka kohtumenetluses. Võidu võimaluse puudumisel teavitame sellest klienti, et klient ei raiskaks aega ega raha perspektiivitule õigusabile;
- selgitatakse välja ligikaudne asja lõplik hind (läbirääkimised, hagi koostamine ja esindamine kohtus jne.
§ Juriidilise nõustamise edukus sõltub elus tekkinud probleemide läbimõeldud lahendustest ja lahendamise kiirusest. Ärge oodake, kuni kaotate kontrolli probleemide üle ja Teid kohtusse kaevatakse. Küsi nõu enne oluliste juriidiliste küsimuste lahendamist, tagajärgedega on märksa keerulisem ja kulukam tegeleda!
Esmase konsultatsiooni vormideks on:
Kohtumisega õigusnõustamine
Ettevõte pakub õigusnõustamist kohtumisega kontoris või kliendile sobivas asu- või elukohas. Võimaldab kliendil vahetut suhtlemist, tunda ära koostöö sobivus ja annab kliendile psühholoogiliselt suurema turvatunde.
Veebinõustamine
Veebinõustamine on kaasaegne ja kiire juriidilise õigusabi vorm, mille puhul klient saab õigusabi interneti vahendusel. Ettevõte garanteerib vastuse e-posti teel hiljemalt makse laekumisele järgneva kahe päeva jooksul.
Esmakordsel pöördumisel soovitame ühendust võtta e-posti kaudu. E-kirjas palume võimalikult täpselt oma sõnadega kirjeldada, mis kliendiga juhtus ja/või milles õigusabi vajatakse,paludes lisada oma ees- ja perekonnanimi ning kontaktandmed. Vastame pöördumisele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui kahe päeva jooksul. Oma vastuses toome välja kliendi asja lahendamise võimalused, anname hinnangu teenuse hinna ligikaudse maksumuse osas ning juhised edaspidiseks koostööks. Vajadusel võtame kliendiga ühendust telefoni teel.
Esmase konsultatsiooni tasu tuleb tasuda enne konsultatsiooni, kui kokku ei lepita teisiti.
Juriidiliste dokumentide koostamine, esindamine ametiasutustes ja I ning II astme kohtus kliendilepingu alusel.
Peale esmast konsultatsiooni (esmase konsultatsiooni käigus selgitatakse koostöös kliendiga asja olemus, tuuakse välja asja lahendamise võimalused, antakse hinnag teenuse hinna ligikaudse maksumuse osas ja ülesande lahendamise võimalik tähtaeg), sõlmitakse kliendi soovi korral osta õigusabiteenust, kliendi ja ettevõtte vahel õigusabi osutamiseks kliendileping. Kõik arved esitatakse kliendile tulenevalt kliendilepinguga või läbirääkimiste käigus kokkulepitule.
§ Juriidiline nõustamine põhineb rangel konfidentsiaalsusel ning edukas probleemi lahendus sõltub kõikide asjaolude analüüsist. Jurist töötab juriidilisel nõustamisel ainult Teie huvides, seetõttu kliendi ausus omab kõige olulisemat rolli.
Tingimused
Juriidilist nõustamist ei osutata telefoni teel, välja arvatud lepingulised kliendid ja püsikliendid. Esmakodsel pöördumisel telefoni teel, antakse kliendile edaspidise tegutsemise juhised või lepitakse kokku kohtumise aeg. Telefoni teel saab informatsiooni üldistes küsimustes ettevõtte teenuste, töökorralduse jms kohta.
Kliendilepingu sõlmimiseks vajalike andmete loetelu edastatakse kliendile e-posti teel.
Jurist alustab tööd peale ettemaksu või arvel toodud summa täielikku laekumist ettevõtte arvelduskontole, kui kokku pole lepitud teisisti.
Maksetähtaeg arve tasumiseks määratakse tulenevalt osutatava õigusteenuse iseloomust, võimalusel arvestatakse maksetähtaja määramisel kliendi soovidega. Kui lepitakse kokku ettemaksus, on ettemaksu suurus vähemalt pool hinnapakkumises toodud summast. Eelarve ei ole ettevõttele siduv, kuid ettevõte kohustub teavitama klienti selle ületamisest.
Kirjalikult kooskõlastatult kohustub klient tasuma kõigi ülesande täitmise asjaajamisega seotud kulude eest, sealhulgas riigilõivud ja notaritasud, kulutused seoses väljasõitude ja transpordiga, spetsialisti abi ja tehnikavahendite kasutamisega ja muud vajalikud kulutused.
Viivis maksete mittekohase teostamise eest on 0,2% päevas mittekohaselt tasutud summast, ülekande sooritamise päev kaasaarvatud.
Juriidilist nõustamist ei osutata telefoni teel, välja arvatud lepingulised kliendid ja püsikliendid. Esmakodsel pöördumisel telefoni teel, antakse kliendile edaspidise tegutsemise juhised või lepitakse kokku kohtumise aeg. Telefoni teel saab informatsiooni üldistes küsimustes ettevõtte teenuste, töökorralduse jms kohta.
Kliendilepingu sõlmimiseks vajalike andmete loetelu edastatakse kliendile e-posti teel.
Jurist alustab tööd peale ettemaksu või arvel toodud summa täielikku laekumist ettevõtte arvelduskontole, kui kokku pole lepitud teisisti.
Maksetähtaeg arve tasumiseks määratakse tulenevalt osutatava õigusteenuse iseloomust, võimalusel arvestatakse maksetähtaja määramisel kliendi soovidega. Kui lepitakse kokku ettemaksus, on ettemaksu suurus vähemalt pool hinnapakkumises toodud summast. Eelarve ei ole ettevõttele siduv, kuid ettevõte kohustub teavitama klienti selle ületamisest.
Kirjalikult kooskõlastatult kohustub klient tasuma kõigi ülesande täitmise asjaajamisega seotud kulude eest, sealhulgas riigilõivud ja notaritasud, kulutused seoses väljasõitude ja transpordiga, spetsialisti abi ja tehnikavahendite kasutamisega ja muud vajalikud kulutused.
Viivis maksete mittekohase teostamise eest on 0,2% päevas mittekohaselt tasutud summast, ülekande sooritamise päev kaasaarvatud.